viernes, 25 de diciembre de 2009

Valoració final del bloc


El primer dia, la presentació de l'assignatura, em va semblar que no podria que estava molt enrrederida a nivell noves tecnologies, de ordinadors sabia lo que necesitava el msn, hotmail,facebook...bueno lo tipic per no perdre relació amb companys, pero a nivell conceptes no tenia ni idea, realment tampoc mai m'ha interesat. Peró poc a poc amb el pas del les setmanes amb donava compte que és mñes important del que em pensava. El dia que vam anar a l'escola Joan XXIII al veure aquells nens tan petits amb aquella soltesa amb els ordinadors i pissarres digitals em vaig donar compte que era necessari per alló que vui ser en un futur, les tecnologies cada cop avançen més i veia que em quedava enrrere.
Avans de aquell moment el meu bloc era molt pobre ja que tampoc tenia massa interés en ampliar-lo, pero desde aquell instant vaig sentir la necessitat per apendre,
Després d'explicar la meva experiència amb el meu saber d'ordinadors, anire al tema.
Dons crec que he après molt, cada dia que feiem una classe marxava a casa saben una cosa més, encara que em costa molt de retenir la informació i els procediments per tal de fer servir molts programes que ens han ensenyat.
Estic molt orgullosa del meu bloc, el que més es de fer videos amb el movie maker, ja que crec que em sera molt útil, també la cractica de Jclic em va agradar moltissim i poder crear jocs per els infants a la nostra manera com volguem sense que ens impossin res, és fantàstic!
Em va costar molt posar-me ja que vaig creuar una mica el bloc, per tema del temps que li haviem de dedicar i més una forma obligada, peró avui dia puc dir que en ser molt més que quan vaig començar, aixó es un bon resultat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario